zaterdag 22 november 2008

A Lie for a Lie

Leugens. Allemaal leugens. Twee blogjes geleden (weer een leugen), loog ik dat ik BINNENKORT een FEUILLETON van TWAALF (heb je er weer een) delen zou schrijven ter ere van de VIJFTIGSTE blog. Helaas: nu pas. Gewoon een serie, zonder vervolgverhaal. Zeven. Ter ere van niks wat met de blog te maken heeft. Wel zal de laatste aflevering vallen op de dag dat ik Camargo voorgoed verlaat. Als ik elke dag wat post, wat ik bij deze beloof (ook dit is een leugen).

"¡Empieza pues!"
- Al goed.

Nooit leuk in Bolivia
Een kop koffie drinken en dan al na de eerste slok heel nodig moeten poepen, maar er dan achter komen dat er iemand in de badkamer zit die daar waarschijnlijk niet uit zal komen voordat je jezelf net zo hard hebt voorgenomen nooit meer koffie te drinken als je je de afgelopen keer dat je een kater had je voornam sowieso nooit meer te drinken.

Altijd leuk in Bolivia
Spierpijn hebben in je bovenbenen die je het idee geeft dat je een hele avond hebt geschaatst, terwijl het buiten te heet is om een ijsblokje in je glas te doen voor die gesmolten is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Leendert! Onze agenda leert ons dat het niet lang meer duurt voordat je deze kant op komt, de peruaanse jungle, waar het leven goed is, bruisend, zweterig en de laatste tijd weer met de nodige vogelspinnen in huis. Je intocht zal samenvallen met die van Sinterklaas, dus als ze daar in Bolivia behalve trouwpakken ook rode toga´s en witte baarden fabriceren, dan zouden je neef en nicht dat zeer op prijs stellen... Er is hier nog een hoop te doen, dus blijf maar niet te lang hangen in Camargo.

Rick Timmermans zei

Ik verwachte een lofzang op Johnny Cash. Helaas. Dat lijkt mij namelijk ook van de leuke dingen in Bolivia - je eigen muziek.
Misschien iets voor in de loop van deze week.

Riekel zei

Dit doet mij met weemoed terugdenken aan de wonderschone bierkaai. Je dronk koffie in de keuken en je poepte in de keuken. Zo ging dat daar.