donderdag 29 mei 2008

Top secret


Tú tambien Benny, ¡tú tambien!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey,

Leuk zo'n weblog, plaats er maar veel berichten op ;)
Ik vind het jammer dat ik niet op je verjaardag ben, maak er maar een leuk feest van!!

Snooch zei

hoi niekpiek,

leuk zo'n reactie, houd vol en ge zult een gezegend man zijn.

Ik vond het ook jammer dat je niet op mijn feesie was, maar ondank de afwezigheid van je spetterende persoonlijkheid was het een prima partijtje

Anoniem zei

:D het verblijdt mij zeer dat je een leuk feestje heb gehad, want dat gun ik je van harte!
Gister was het ook een leuk feest hé, van Heleen.
Komt er binnenkort ook weer een nieuwe bericht op snoochnpooch?
ik hou het in de gaten ;)

tot later!

Snooch zei

hoi nique

Van onze blogklok, klopt volgens mij geen snars. Konden we dat maar aanpassen :'(
Nu weet ik niet zeker of ik idd zo ontzettend snel reageer op je reactie.

Anoniem zei

Mooi woord, blogklok. Mijn biologische blogklok is in ieder geval goed in de war door hier om kwart over 5 te posten.
Mooi woord, TOP SECRET, jammer dat mensen lak hebben aan de betekenis ervan...
´T ziet er in elk geval lekker uit hier. Houden zo, Snoep en Poep. (Hier is geen scheldwoord bedoeld, maar eerder een Grote Opdracht)